Sektor MŚP

O branży

Rozwiązania dla sektora MŚP są odpowiedzią na zapotrzebowanie małych firm na zintegrowane rozwiązania informatyczne wspomagające organizację procesów zachodzących w firmie. System SyKOF dla małych i średnich firm zawiera rozwiązania dla przedsiębiorstw małych oraz dopiero co powstających, które od początku swojej działalności chcą gromadzić i przechowywać informacje w zintegrowanym systemie. Opiera się on na kilku kluczowych modułach, w których odzwierciedlona jest cała działalność firmy. System dostosowany jest do potrzeb małej firmy, w której niejednokrotnie jedna osoba odpowiada za wiele zagadnień – dlatego też został tak przygotowany, aby jego obsługa była intuicyjna i nie wymagała od użytkownika przechodzenia pomiędzy wieloma modułami – jak to ma miejsce w rozbudowanym systemie obsługiwanym przez dziesiątki czy setki użytkowników. Moduły wchodzące w skład systemu pozwalają na kompleksową obsługę firmy w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, zakupów, finansów i sprawozdawczości, środków trwałych, magazynów oraz zagadnień związanych z kadrami i płacami.

System posiada predefiniowalne parametry oraz dedykowane rozwiązania m.in. dla firm produkcyjnych, usługowych, handlowych i budowlanych. Skraca to czas wdrożenia oraz umożliwia szybkie uruchomienie ewidencji w kluczowych dla firmy zakresie. System wyposażony jest w zdefiniowane raporty branżowe, które zapewniają pełną kontrolę przedsiębiorstwa w uwzględnieniem jego specyfiki branżowej oraz potrzeb w zakresie analiz, raportowania i controllingu.

Sykom 2024 - Wszelkie prawa zastrzeżone