Wsparcie klienta

Firma Sykom zapewnia stałe wsparcie techniczne i merytoryczne po zakończeniu procesu wdrożenia. Klienci mają możliwość bieżącego kontaktu z naszymi konsultantami: telefonicznie, mailowo lub poprzez dedykowaną elektroniczną platformę zgłoszeniową.

„Na każdym etapie współpracy firma SYKOM wykazuje się profesjonalizmem, dbałością o klienta oraz elastycznością dopasowującą się do naszych potrzeb i oczekiwań. Pracownicy firmy Sykom wykazują wysoką kulturę obsługi klienta i sprawnie rozwiązują problemy. Z całą pewnością kolejny raz wybralibyśmy tą samą firmę.” – IZOTECHNIK

„Cenimy zaangażowanie, doświadczenie oraz kompetencje jakie posiadają Państwa pracownicy, którzy rozumieją potrzeby klienta, reagują bardzo szybko oraz potrafią odnaleźć najlepsze rozwiązanie w nadzwyczajnych sytuacjach.” – DROGBUD

 

 

Pytania i wątpliwości związane z bieżącą obsługą systemu

W codziennej pracy mogą pojawić się wątpliwości co do tego, jak należy poprawnie wykonać dane zadanie lub jak zareaguje system na konkretną sytuację. Czasami zdarza się też, że użytkownicy po prostu zapominają, jak wykonać jakąś operację lub uzyskać dany raport. Dzięki stałej nielimitowanej opiece serwisowej, każdy z użytkowników może zadzwonić lub napisać prosząc o pomoc naszych konsultantów.  

Rozwiązania nowych lub nietypowych problemów

Podczas wdrożenia staramy się przygotować użytkowników na wszystkie ewentualności, które mogą ich spotkać w pracy z systemem. Życie jednak czasem przynosi sytuacje, które ciężko przewidzieć wcześniej. Dlatego w przypadku nowych, niespotykanych dotąd zagadnień staramy się wspólnie z użytkownikiem wypracować rozwiązanie, które jak najlepiej będzie odpowiadało danej sytuacji. 

Najnowsze wersje systemu

Wszystkie nasze produkty podlegają ciągłemu rozwojowi i udoskonaleniom. W ramach świadczonej opieki serwisowej nasi klienci otrzymują najnowsze wersje systemu uwzględniające m.in. dostosowanie do zmieniających się przepisów oraz nowe i udoskonalone funkcjonalności.

Wizyty powdrożeniowe

Większość kwestii związanych z obsługą systemu można rozwiązać zdalnie: przez telefon lub połączenie internetowe. Istnieją jednak sytuacje, w których lepsze efekty przyniesie osobiste spotkanie. Przeszkolenie nowych pracowników, szczegółowe uzgodnienia dotyczące uruchomienia nowych funkcjonalności, omówienie poważniejszych zmian wprowadzonych w nowych wersjach czy prezentacja nowych funkcjonalności i możliwości systemu to niektóre z tematów spotkań z naszymi klientami.

Referencje

„Systemy Informatyczne SYKOM w Rzeszowie uważamy jako bardzo profesjonalny i rzetelny w wykonaniu powierzonych zadań zespół fachowców, który wysoko ceni standardy wykonawstwa.” 

Budomex Biała Podlaska

„Z przyjemnością mogę zarekomendować program SyKOF HR i jestem przekonany, że program sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów z różnych branż.”

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Nowy Targ

„Przeprowadzone w bardzo krótkim czasie wdrożenie systemu SyKOF HR, spełniło nasze oczekiwania, a system w znaczący sposób wspiera działalność naszej firmy. Chciałbym zarekomendować program kadrowo-płacowy SyKOF HR jako łatwy i przejrzysty w obsłudze. Jest to godny zaufania i niezawodny system.” 

Instytut Historii Polskiej Akademii Nauk

„Pracę w systemie oceniam pozytywnie. Porównując pracę z poprzednim systemem, zdecydowanie szybciej można naliczać wynagrodzenia. Nie trzeba ręcznie wpisywać zmian w parametrach oraz nie muszę dodatkowo wspierać się rożnymi tabelkami EXCEL.”

Centrum Pali Kutno

„Jesteśmy przedsiębiorstwem drogowym zatrudniającym kilkuset pracowników i realizującym jednocześnie kilkanaście zleceń budowlanych(…). System SyKOF HR pozwolił nam przenieść stosownie do miejsca zatrudnienia ewidencjonowanie czasu pracy z działu kadr i płac na oddziały terenowe.”

Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Dębica

„Podczas wdrażania systemu informatycznego SyKOF HR miałam wiele wątpliwości i obaw, ale dziś mogę powiedzieć, że był to dobry krok. Podczas szkoleń pracownicy firmy SYKOM wykazywali się dużym zaangażowaniem. System SYKOF HR spełnił moje oczekiwania..”

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów

„Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD – Gostyń Sp.z .o.o wyraża uznanie dla firmy Systemy Informatyczne SYKOM Sp.z.o.o za profesjonalizm i solidną obsługę naszej Spółki oraz za odpowiedzialne i rzeczowe porady przy wprowadzaniu nowego systemu kadrowo-płacowego. .”

Przedsiębiorstwo Drogowe "DROGBUD" Gostyń

„System SyKOF HR to przejrzysty, komfortowy w obsłudze i umożliwiający jednoczesną pracę w wielu oknach system(…). Najważniejszym aspektem dla nas jako firmy jest możliwość kompleksowej obsługi pracowników oddelegowanych do pracy za granicę do Niemiec.”

Exbud Konstrukcje Kielce

„Zastosowanie systemu SyKOF HR w naszej firmie zwiększyło komfort pracy działu kadr i płac dając przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa w naliczaniu w prawidłowo obliczanych listach płac, ewidencji czasu pracy i aktualizacjach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa, dlatego też polecamy system.”

Spomasz Zamość

„Nowy SyKOF ERP HR to program o wysokiej funkcjonalności gdzie jest to bardzo istotne ze względu na szeroki zakres możliwości wprowadzania danych, analizowania ich oraz raportowania.
(…) Z całą pewnością kolejny raz wybralibyśmy tą samą firmę.”
 

Izotechnik Płock

„System SyKOF HR cenimy przede wszystkim za funkcjonalność,  przejrzystość danych pracowników, łatwość wykonywania analiz.
(…) System posiada bardzo intuicyjny kreator generowania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,PPK, PFRON.”

Cukiernicza Spółdzielnia "Roksana" Strzyżów

Zatrudniamy obecnie ponad 400 pracowników, więc sprawnie działający dla nas system informatyczny jest dla nas fundamentem bezpiecznego i zgodnego z RODO działania na danych sensytywnych, a to gwarantuje SyKOF HR

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LekAm Warszawa

Sykom 2024 - Wszelkie prawa zastrzeżone