Panele użytkownika 1
Indywidualne panele informacyjne
Panele użytkownika to narzędzie prezentujące w jednym miejscu najważniejsze dane z różnych obszarów systemu, potrzebne do efektywnego wykonywania powierzonych obowiązków oraz zarządzania firmą. Bieżący dostęp do danych pozwala na szybszą reakcję osób zarządzających w przypadku negatywnych trendów lub nieprawidłowości. System zawiera gotowe panele tematyczne zawierające dane z kadr, ewidencji czasu pracy i płac, dzięki czemu z tych funkcjonalności można korzystać zaraz po instalacji. Rozbudowane możliwości konfiguracji pozwalają każdemu z użytkowników dostosować panele do jego potrzeb i dodać interesujące dane, które mogą być przedstawiane w formie wykresów, liczników, tabel.
Przypominanie o zadaniach
System SyKOF HR wspiera także bieżącą pracę działów kadr i płac poprzez informacje przypominające o ważnych datach tj. kończące się badania lekarskie, szkolenia, umowy czy zgłoszenia do PPK. Oznacza to lepsze planowanie czasu pracy, usprawnienie obiegu informacji w firmie oraz kontrolę ważnych terminów. Dane z paneli mogą być wyeksportowane do plików PDF lub Excel i np. przesłane do innych osób niepracujących w systemie w celu dalszej analizy lub realizacji.