Wsparcie klienta

Firma Sykom zapewnia stałe wsparcie techniczne i merytoryczne po zakończeniu procesu wdrożenia. Klienci mają możliwość bieżącego kontaktu z naszymi konsultantami: telefonicznie, mailowo lub poprzez dedykowaną elektroniczną platformę zgłoszeniową.

Pytania i wątpliwości związane z bieżącą obsługą systemu

W codziennej pracy mogą pojawić się wątpliwości co do tego, jak należy poprawnie wykonać dane zadanie lub jak zareaguje system na konkretną sytuację. Czasami zdarza się też, że użytkownicy po prostu zapominają, jak wykonać jakąś operację lub uzyskać dany raport. Dzięki stałej nielimitowanej opiece serwisowej, każdy z użytkowników może zadzwonić lub napisać prosząc o pomoc naszych konsultantów.  

Rozwiązania nowych lub nietypowych problemów

Podczas wdrożenia staramy się przygotować użytkowników na wszystkie ewentualności, które mogą ich spotkać w pracy z systemem. Życie jednak czasem przynosi sytuacje, które ciężko przewidzieć wcześniej. Dlatego w przypadku nowych, niespotykanych dotąd zagadnień staramy się wspólnie z użytkownikiem wypracować rozwiązanie, które jak najlepiej będzie odpowiadało danej sytuacji. 

Najnowsze wersje systemu

Wszystkie nasze produkty podlegają ciągłemu rozwojowi i udoskonaleniom. W ramach świadczonej opieki serwisowej nasi klienci otrzymują najnowsze wersje systemu uwzględniające m.in. dostosowanie do zmieniających się przepisów oraz nowe i udoskonalone funkcjonalności.

Wizyty powdrożeniowe

Większość kwestii związanych z obsługą systemu można rozwiązać zdalnie: przez telefon lub połączenie internetowe. Istnieją jednak sytuacje, w których lepsze efekty przyniesie osobiste spotkanie. Przeszkolenie nowych pracowników, szczegółowe uzgodnienia dotyczące uruchomienia nowych funkcjonalności, omówienie poważniejszych zmian wprowadzonych w nowych wersjach czy prezentacja nowych funkcjonalności i możliwości systemu to niektóre z tematów spotkań z naszymi klientami.

Sykom 2024 - Wszelkie prawa zastrzeżone