Współpraca z ERP
SyKOF HR został zaprojektowany tak, aby mógł ściśle współpracować z systemami ERP. Jeśli współpracuje z systemem SyKOF ERP, od razu mamy do czynienia z całkowitą integracją tych systemów.
Współpraca z innymi systemami może odbywać się na kilka sposobów:
A) wymiana danych poprzez import i eksport danych w wielu dostępnych formatach (m.in. arkusz kalkulacyjny, csv, xml)
B) wymiana danych w czasie rzeczywistym poprzez świadczenie usługi udostępniania danych oraz poprzez wykorzystanie usług udostępniania danych świadczonych przez inne systemy
C) wymiana części danych sposobem A) i części danych sposobem B)
Współpraca z modułem Kosztowym i Finansowo-Księgowym ERP
System SyKOF HR posiada narzędzia pozwalające określić postać dekretu księgowego. Dla każdej listy program tworzy szczegółowy dekret, który zawiera skumulowane dane gotowe do zapisania na kontach księgowych, także na kontach kosztowych rodzajowych i funkcjonalnych. Dekret ten może zostać jeszcze wzbogacony o szczegółowe konta analityczne związane z ewidencją kosztów wytwarzanych zleceń/projektów/wyrobów/usług – szczegółowy rozdzielnik kosztowy.
Zapisy księgowe mogą być tworzone zarówno w walucie listy, jak i w złotówkach, co ma znaczenie zwłaszcza dla firm o globalnej skali działania. Tak wytworzony dekret wraz z rozdzielnikiem kosztowym może być wyeksportowany lub udostępniony systemowi ERP w formie usługi
Współpraca z modułem Produkcyjnym i Budżetowym ERP
Moduł Karty Pracy systemu SyKOF HR może korzystać z operacji/zleceń/projektów funkcjonujących w ERP i z taką dokładnością mogą być rejestrowane prace wykonywane przez pracowników.
W czasie rejestracji moduł może dostarczać systemowi ERP informacje o ilości wykonanych operacji/wyrobów, ich czasie trwania, ewentualnie kwocie akordu. Zarejestrowane karty pracy posłużą do sporządzenia szczegółowego rozdzielnika kosztowego z list płac. Koszty wynagrodzeń mogą być udostępnione do modułu planowania i kontroli budżetu.