SyKOF HR na IV Międzynarodowym Kongresie Biur Rachunkowych.
W dniach 26-27 października uczestniczyliśmy w „IV Międzynarodowym Kongresie Biur Rachunkowych” w Kielcach. Dziękujemy wszystkim, którzy podeszli do naszego stoiska i porozmawiali z nami o zagadnieniach kadrowo-płacowych i systemie SyKOF HR. Wydarzenie było okazją do wysłuchania wielu inspirujących paneli dyskusyjnych, wystąpień eksperckich i warsztatów.
Jednym z punktów programu był warsztat poprowadzony przez naszych inżynierów ds. oprogramowania i specjalistów ds. systemu kadrowo – płacowego SyKOF HR. W trakcie półgodzinnego wystąpienia poruszyliśmy wiele merytorycznych zagadnień istotnych dla naszych klientów. Na bazie wieloletniej praktyki, skupiliśmy się na najważniejszych kwestiach dotyczących obsługi klientów delegujących pracowników do pracy za granicę.
Podczas warsztatu poruszyliśmy kwestie takie jak:
Wykorzystywanie nowych technologii w obsłudze pracowników oddelegowanych, wytwarzanie i przechowywanie pełnej dokumentacji kadrowej w formie elektronicznej oraz podpisy elektroniczne na przykładzie aneksów do umów o pracę. Narzędzia te stają się niezwykle przydatne ze względu na charakter pracy pracowników oddelegowanych związany z częstym przebywaniem poza siedzibą firmy.
Najlepsze praktyki w zakresie naliczania jednej listy płac dla pracownika oddelegowanego do pracy w kilku krajach w danym miesiącu.
Automatyzacja w naliczaniu wynagrodzeń pracowników oddelegowanych.
Garść trudnych przypadków obliczania składek ZUS i podatków pracownikom oddelegowanym za granicę.
Najważniejsze kwestie przy tworzeniu PITów i załączników PIT/ZG dla pracowników i zleceniobiorców oddelegowanych.
Jak wyeliminować ręczne nanoszenie danych przekazanych przez klienta do systemu? Inteligentne algorytmy pobierające dane z różnych źródeł m.in. plików excelowych o różnych strukturach.
Narzędzia wspomagające raportowanie danych do instytucji zagranicznych.
Bogaty program naszego warsztatu przełożył się na dużą liczbę zainteresowanych osób, które wzięły w nim udział. Serdecznie dziękujemy za poświęcony nam czas. Cieszymy się, że mogliśmy wystąpić podczas tak ważnego i merytorycznego wydarzenia jakim był tegoroczny Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych.
Jeśli zastanawiasz się nad wprowadzeniem elektronicznego obiegu dokumentacji pracowniczej i e-akt, zachęcamy do obejrzenia krótkich materiałów wideo.
Korzystając z okazji, zapraszamy do obejrzenia naszych materiałów wideo, w których pokazujemy jak w SyKOF HR wygląda proces podpisów elektronicznych na przykładzie aneksu do umowy oraz jak z wykorzystaniem portalu pracownika wygląda składanie elektronicznych wniosków i zaświadczeń kadrowych.
Spółka PROZAP rozszerza współpracę wykorzystując oprogramowanie SyKOF w nowym oddziale.
31 października 2024
Współpraca z firmą PROZAP Sp. z o.o. rozpoczęła się w 2010 roku od wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ERP SyKOF w siedzibie głównej w Puławach, co umożliwiło kompleksowe zarządzanie procesami firmy. Od 2021 roku PROZAP korzysta także z naszego zaawansowanego systemu kadrowo-płacowego SyKOF HR. Zarząd PROZAP zdecydował o rozszerzeniu współpracy i wdrożeniu systemu SyKOF HR również w nowo utworzonym Oddziale w Policach. W artykule przedstawiamy studium przypadku z wdrożenia.
Automatyczne wytwarzanie dokumentów kadrowych w SyKOF HR – nowoczesne rozwiązania w zarządzaniu kadrami.
15 października 2024
W dobie postępującej cyfryzacji, automatyzacja wytwarzania pism kadrowych staje się kluczowym elementem efektywnego zarządzania dokumentacją. Dzięki zastosowaniu wbudowanych w system szablonów, proces ten staje się szybszy i bardziej efektywny, minimalizując ryzyko błędów oraz oszczędzając cenny czas.
W artykule przyjrzymy się korzyściom płynącym z automatyzacji pism kadrowych oraz rozwiązaniom zastosowanym w tym zakresie w systemie kadrowo-płacowym SyKOF HR.
Dowiedz się jak nowoczesne technologie mogą usprawnić pracę działu HR w Twojej firmie!
Zautomatyzuj ewidencję czasu pracy – uprość swoje obowiązki!
20 czerwca 2024
Kodeks pracy nakłada na pracodawcę obowiązek ewidencjonowania czasu pracy każdego z zatrudnionych pracowników. Tworząc nasz system dołożyliśmy wszelkich starań, aby prowadzenie ewidencji czasu pracy było proste i jak najbardziej zautomatyzowane przy jednoczesnym zapewnieniu elastyczności i możliwości dostosowania opcji i funkcji do indywidualnych potrzeb klienta.
Korzystając z SyKOF HR usprawnisz ewidencję. System usprawni Twoją pracę wykonując za Ciebie wiele obowiązków. Zyskasz czas, ale nie stracisz kontroli nad całym procesem ewidencji czasu pracy.