Konferencja „Kadry Bez Granic”, w której aktywnie uczestniczyliśmy w sobotę 30 września w Warszawie, okazała się inspirującym doświadczeniem. W wydarzeniu organizowanym przez MRM Consulting wzięli udział eksperci, przedstawiciele firm działających na arenie międzynarodowej, pracownicy działów kadr i płac oraz managerowie.
Wygłoszona przez nas prezentacja dotyczyła cyfrowej transformacji Działu Kadr. Osoby zgromadzone na sali z zaciekawieniem wysłuchały naszego wystąpienia, a temat okazał się niezwykle interesujący. Dziękujemy za wszystkie kierowane do nas pytania i rozmowy przy naszym stoisku.
Pokazaliśmy, że wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentacji pracowniczej nie jest trudne. Wystarczy dać pracownikom możliwość samoobsługi poprzez Portal Pracownika wraz z podpisami elektronicznymi, współpracującymi z systemem kadrowo-płacowym. Po wprowadzeniu tych dwóch narzędzi elektroniczny obieg dokumentacji bieżącej będzie robić się niemal sam.
W nowoczesnych systemach Portal Pracownika jest miejscem, w którym udostępniamy zatrudnionym w firmie osobom, szeroki wachlarz możliwości, które to dany pracownik jest w stanie wykonać samodzielnie (np. oglądanie swojego paska listy płac, przeglądane informacji o urlopach, dostęp do harmonogramu pracy i składanie wszelkich wniosków kadrowych).
Z kolei elektroniczny podpis kwalifikowany pozwala pracownikowi podpisać dokumenty bez konieczności ich drukowania i wizyty w Dziale Kadr. Na rynku dostępne są certyfikowane firmy, które dostarczają „wirtualne karty kryptograficzne” z dostępem przez Internet. Aby dostać wirtualną kartę, wystarczy przejść zdalną weryfikację tożsamości przy użyciu kamery w telefonie i dowodu tożsamości. Proces trwa ok. 15 min.
Elektroniczny podpis kwalifikowany ma moc prawną podpisu ręcznego i jest niezbędnym narzędziem dla nowoczesnych przedsiębiorstw ceniących sobie wygodę oraz oszczędność czasu i środków finansowych. Dodatkowo taki podpis zwiększa bezpieczeństwo, ponieważ jego podrobienie jest trudniejsze, niż podrobienie podpisu własnoręcznego.
Zadaniem systemu kadrowo-płacowego jest zintegrowanie się z wirtualną kartą kryptograficzną tak, aby pracownik jednym kliknięciem podpisał dokument. Takim systemem jest SyKOF HR.
Jeśli zastanawiasz się nad wprowadzeniem elektronicznego obiegu dokumentacji pracowniczej i e-akt, zachęcamy do obejrzenia krótkiego materiału wideo.
Zobacz krok po kroku jak w SyKOF HR wygląda proces elektronicznego podpisywania dokumentów pracowniczych na przykładzie aneksu do umowy o pracę. Składaj wnioski i podpisuj elektronicznie wszelkie dokumenty pracownicze z systemem kadrowo-płacowym SyKOF HR.
Spółka PROZAP rozszerza współpracę wykorzystując oprogramowanie SyKOF w nowym oddziale.
31 października 2024
Współpraca z firmą PROZAP Sp. z o.o. rozpoczęła się w 2010 roku od wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ERP SyKOF w siedzibie głównej w Puławach, co umożliwiło kompleksowe zarządzanie procesami firmy. Od 2021 roku PROZAP korzysta także z naszego zaawansowanego systemu kadrowo-płacowego SyKOF HR. Zarząd PROZAP zdecydował o rozszerzeniu współpracy i wdrożeniu systemu SyKOF HR również w nowo utworzonym Oddziale w Policach. W artykule przedstawiamy studium przypadku z wdrożenia.
Automatyczne wytwarzanie dokumentów kadrowych w SyKOF HR – nowoczesne rozwiązania w zarządzaniu kadrami.
15 października 2024
W dobie postępującej cyfryzacji, automatyzacja wytwarzania pism kadrowych staje się kluczowym elementem efektywnego zarządzania dokumentacją. Dzięki zastosowaniu wbudowanych w system szablonów, proces ten staje się szybszy i bardziej efektywny, minimalizując ryzyko błędów oraz oszczędzając cenny czas.
W artykule przyjrzymy się korzyściom płynącym z automatyzacji pism kadrowych oraz rozwiązaniom zastosowanym w tym zakresie w systemie kadrowo-płacowym SyKOF HR.
Dowiedz się jak nowoczesne technologie mogą usprawnić pracę działu HR w Twojej firmie!
Zautomatyzuj ewidencję czasu pracy – uprość swoje obowiązki!
20 czerwca 2024
Kodeks pracy nakłada na pracodawcę obowiązek ewidencjonowania czasu pracy każdego z zatrudnionych pracowników. Tworząc nasz system dołożyliśmy wszelkich starań, aby prowadzenie ewidencji czasu pracy było proste i jak najbardziej zautomatyzowane przy jednoczesnym zapewnieniu elastyczności i możliwości dostosowania opcji i funkcji do indywidualnych potrzeb klienta.
Korzystając z SyKOF HR usprawnisz ewidencję. System usprawni Twoją pracę wykonując za Ciebie wiele obowiązków. Zyskasz czas, ale nie stracisz kontroli nad całym procesem ewidencji czasu pracy.